Oct. 13, 2012

Efter stranden så gick vi för att kolla in en tatueringsstudio. Jag har varit sugen på att tatuera mig igen jätte länge. Vi satte oss ner och kollade lite. Jag visste vad jag ville ha och ville hitta ett fint typsnitt. Jag har alltid velat tatuera in Ms namn på vänsterarmen men det vill jag göra i Sverige på en salong. Nu gjorde jag Ms födelsedata: 09.10.22! Jag är super nöjd och glad att jag gjorde det. Han var grym som gjorde den. Stackars Annica som fick sitta och hålla mig i handen. Jag är ju så nålrädd och ljudet av maskinen gör det hela värre. Han påminde mig ofta att jag måste andas och när han var klar så kände jag hur varm och svettig jag hade blivit. Nu är det gjort och den är jätte fin!

Sista dagen

Veckan har verkligen sprungit iväg. Vi hade gärna stannat några dagar till. Veckan började med dåligt väder men som tur är blev det bättre. Vi spenderar sista dagen på stranden och har precis ätit lunch. Ikväll kanske vi tar oss ut på stan och ser om det finns nåt kul. Vi har slocknat varje kväll vid 22-23. Har tänkt på en sak som vi ska göra ikväll. Om vi orkar oss ut så att säga. Får se. Då blir det bildbevis på det.

Oct. 11, 2012

Ligger i sängen. Mätt, trött och nyduschad. Vi ska snart sova för imorgon ska vi upp tidigt och ta oss till stranden. Hoppas att det blir lika fint väder imorgon som idag. Bortsett från regnet som kom. Snart är vår resa slut. Dagarna har gått så fort och vi har haft riktigt roligt! God natt!

God morgon!!

Solen lyser idag! Vi är på väg ner för att äta frukost och sen lägger vi oss vid poolen och hoppas på att solen tänker stanna hela dagen.

Seriöst

Det regnar och regnar och regnar. Det tar aldrig slut! Det har regnat hela dagen och åskat och blixtrat hela dagen. Vad är det här? Vi som trodde vi skulle få en solsäker semester. Vilken nitlott. Vilken tur att vi har det riktigt roligt tillsammans. Ikväll var vi på turkisk afton med magdans. Det var kul men vi gick upp på vårt rum ganska fort. Turkarna är väldigt på och det tycker vi inte är roligt alls. Så då hänger vi på rummet, sitter på balkongen och lyssnar på E-Type istället. Kan inte bli bättre! Imorgon hoppas vi på bättre väder. Vi vill inte komma hem blekare än innan liksom. 3 dagar kvar sen hem till Sverige. Där det oxå ska regna när vi kommer hem. Vädret har vi verkligen på vår sida...

Oct. 09, 2012

Ligger på hotellrummet, vi st precis varit och ätit frukost. Det regnar ute så vi är lite smått sura. Igår var det mulet hela dagen. Känns inte som att vår semester blir som vi vill. Men vi ska ändå ta oss till stranden idag. Vi undviker poolen nu efter en turk raggat upp oss igår. Det går inte att gömma sig för honom...

Framme

Nu är vi här! Äntligen!! Solen lyser och det är så varmt och skönt. Vi kom vid halv 4 i natt, turkisk tid, checkade in, fick i oss lite mat och gick och sov. Sen gick vi upp tidigt i morse för att käka frukost och boka hamam. Det är turkiskt bad med helkroppsskrub och massage. Vi är ju på semester så vi måste unna oss lite. Nu ska vi ner till poolen och lägga oss innan det är dags. Vi njuter. Fullt ut!

Oct. 07, 2012

Väskan är packad. Pass och biljett är samlad. Jag ligger i soffan med en stor klump i magen. Jag hatar att flyga... Jag kan inte tänka på nåt annat just nu och det är skitjobbigt.

Har lämnat M hos sin farmor och det gjorde inte klumpen mindre. Ska försöka vila lite innan det är dags att möta upp Annica och ta dig ut till Arlanda.

Oct. 05, 2012

Känner mig ledsen och nere. Men jag borde känna mig pigg och glad. Ska ju åka på semester. Fan!

Semester!!

Nu är denna vecka äntligen slut! Den har känts som den längsta veckan i historien. Tisdag har känts som onsdag och torsdag har känts som fredag. Men nu är det fredag och det betyder att det är två dagar kvar. Två dagar tills vi åker till Turkiet. Ska bli så skönt! Bara ligga i en solstol med en bra bok och inte göra nånting alls. Jag och Annica ska på tant semester. Har gått runt med ett leende hela dagen! Jag behöver verkligen detta! Det har varit ett jobbigt år och nu kam det bara bli bättre. Så är det!