Börjar bli sjuk=(

Fick nyss ett underbart samtal=) Min kära vän Hero ligger i värkar. Hennes vatten gick i natt så nu ligger hon på sjukhuset o ska föda. Jag blev så glad så ja nästan började gråta!!! Hon ringde mej o fick precis en värk i telefonen så jag fick prata me hennes man istället så dom skulle ringa mej när jag kunde komma dit.. Så nu sitter jag bara o längtar o längtar.. När ringer dom?!

Vaknade imorse av att jag hade sjukt ont i halsen o nu i öronen o  näsan=( vill inte bli sjuk nu, orkar inte bli sjuk nu. Däckade i soffan igår men ilande huvudvärk så Karro o Valle fick bädda om mej, så de kanske va en början på min sjukdom..

Solen verkar ha försvunnit nu för ett tag o kylan har änen gång tagit över. Igår när vi stod i Högdalen så började det att snöa. helt sjuk men också helt sant!! Arga o besvikna stod vi i kylan o väntade på bussen, ville bara hem o lägga mej i ett varmt bad. Men eftersom vi typ inte har något varm vatten så skippade ja de..

Ska till graven idag o hälsa på min älskade vän, det va ett tag sen jag va där så ja känner att det är dags. Det är alltid lika jobbigt att gå dit men går man inte dit får man dåligt samvete.
Saknar henne så otroligt mycket! Går inte en dag utan att jag inte tänker på denna underbara människa. Älskar dig!

Alla får ha en wonderbaum dag, om det går i detta risiga & grisiga väder..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0