Freeedag=)

Äntligen fredag! Länge sen jag kände så. Är nere hos Natta i Sjöstaden o chillar, har ätit max o pratat skit. Natta tycker att jag ska köpa nya BH:ar. För den enda jag kan ha ser utsom en som jag hittat på gatan o folk trampat på. Måste skaffa mej en gravidBH säger hon, för det har gravida tydligen. Jaha, får ja inte ens ha normala BH:ar längre.. Mitt liv förändras för var dag som går. Men härligt är det ändå. Ska i väg o jobba snart o sen ikväll bär det av för mej, Hawgien o Ashin. Det blir myyys kväll.. eller? Hoppas det.. Behöver det..
Äntligen har värmen kommit tillbaka o solen lyser som en ska, men det finns ett stort moln på denna himmel o den sitter i min näsa. JAG ÄR FÖRKYLD!!! Äter alvedon o sprutar nässpray som en crazy lady för att jag inte ska känna av den o att det verkligen ska bryta ut.

Skulle förresten ta en soldusch idag, men skippar nog det. Har vitt linne o vit tröja på mej o vill helst inte se ut som en brun-utan-sol-fjortis. Väntar me de till next week.

Kommentarer
Postat av: nettis

hej hjärtat!! jag visste inte att det fanns gravid bhar? :) köpte bara med större kupa å sedan köpte jag amningsbh när liam föddes! du kanske har fått gravid nästäppa?! just det vilken vecka e du i nu? när ska du göra ultraljud har du fått någon tid? puss pusS!!

2009-04-24 @ 23:17:47
Postat av: Emilie

Jaa, det finns både gravid bh:ar o amnings bh:ar i jättefina modeller=) absolut ett måste med en allafall

2009-05-04 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0