Glad!

Jag älskar mitt liv just nu. Men bara just nu. Man vet aldrig när det kan vända. Men just nu älskar jag mitt liv!

Har träffat Hawgien & Ashin idag. Tyvärr blev det bara en kortis, tiden bara rann iväg o helt plötsligt va jag en halvtimme sen till skolan. Men det va de helt klart värt. Skulle ändå bara lämna tillbaka kameran o fixa me mina arbeten. Vi ska ses imorn på kvällen då ska vi ha mys kväll hoppas jag..
Vi åt på Sandy´s idag, mmm mm mm va goda deras mackor är!!! Speciellt tonfisk mackan. Men typiskt att ja fick en praktikant som skulle göra mina smörgås. Den ska göras me kärlek. Det gjorde inte hon =(
Locket på oljan va lös så hela flaskan rann över hela min macka, SÅNT HÄR HÄNDER BARA MEJ!!! Trodde hon skulle göra en ny men hon la bara på lite mer sallad!! Tillslut fick ja säga till att den inte gick att äta, det droppade olja från mackan o genom pappret runt mackan.

Ska på lägenhetsvisning ikväll.. en 3a på 84kvm. Vill egentligen inte flytta från vår lägenhet men vi måste ha större o det är lika bra att fixa de nu tycker vi..


Kommentarer
Postat av: jorge

ikväll e de myyyyyyyyyyys ;) pusspuss hör av dig sen

2009-04-24 @ 10:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0