Jag e sjuk=(

Trodde jag skulle få slippa de, men det gick inte att hejda. Ligger på Karros soffa nu och är sjuk! Hade verkligen hoppat över detta men kroppen ville annat. Ska iväg o jobba nu alldeles strax o ja längtar bara hem. Ska säga till älsklingen att han får tappa upp ett bad till mej tills ja kommer hem så ja kan få upp kroppsvärmen till en normal nivå.

Hero har inte hört av sej än. Hon ligger väl där o krystar för fullt. Hoppas allt går bra för henne, längtar bara tills lilla fjärilen kommer.

Imorn ska jag träffa Hawzin. Vi ska mobbas. Det brukar vi göra. Och vårt offer är ALLTID lilla Ashin. Det blir lika roligt varje gång. Får se hur långt vi drar det denna gång. Brukar gå ganska långt. >=() Längtar, det va länge sen vi sågs..

Nu ska ja dricka mitt te o sen dra till jobbet..
puss så länge..

Kommentarer
Postat av: nettis

åhhh gud så kul att bebis är på väg!! får hon sin lilla idag blir liam exakt 9månader äldre :)



hoppas du mår bättre!! saknar dig! puss puss

2009-04-22 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0