Kan inte få nog...

Jag  kan inte få nog att detta väder, det är så underbart att solen fortsätter att skina. Är hemma hos Hero, vi har suttit på balkongen och käkat frukost, sååå mysigt=)
Jag va o kolla på en lägenhet i morse men det blir för mycket jobb på den o inflyttning va om 2veckor. Den lägenheten vi tittade på igår va jättefin och hoppas att vi får den. Den va lagom stor men  ganska dyr.

Ska åka hemåt snart ska möta min älskling o  vi ska åka o handla lite.. skönt med fredag..
Imorn är det Heros babyshower, ska blir kul o se om  hon gillar presenten. Men först ska vi till farmor o fira hennes födelsedag. V ska träffa tjocka släkten för första gången, ska bli kul.

Nu ska vi fortsätta kolla på våra bästa år=) världens sämsta bästa serie hahaha
puss  o kram

Kommentarer
Postat av: Karro

Va bra.. då kan jag hänga hos dig under påsken också. Kan plugga ihop i vårsolen :D



Pusss

2009-04-03 @ 12:05:58
URL: http://wiberg.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0