Konstiga människor

Sitter o pratar me min underbara vän Timpojken på msn. Han o jag jobbade tillsammans på Grand hotel o vi smet alltid iväg o fika i brödrummet o snodde desserter från buffén. Det bästa vi visste förutom att fika va att prata massa skvaller o skit om folk. Det fanns en specifik person som vi älskar att prata om. Vi kan kalla henne Ceepe.
Timpa hade berättat om att han hade simmat med delfiner förut, ryktet spreds snabbt som det gör på Grand o vips kom det till Ceepe´s öron. Och eftersom hon alltid ska vara VÄRRE än alla o så börja hon sprida ut att hon hade minsann simmat med hajar. Men hur fan kan man simma med hajar? Man dör om man simmar med hajar, dom äter upp dej!!! Men det fattar inte hon. Hon svarade tillbaka att dom va snälla hajar.. För mig finns det inga snäll hajar, finns bara dumma hajar. Såna som vill äta upp dej. Och om jag får betämma får dom gärna äta upp dig!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vill inte va dum, men man KAAAN simma med hajar... inte på samma sätt som me delfiner kanske, men man simmar me hajar o valar o späckhuggare också faktiskt.. HIHI

2009-04-23 @ 18:53:08
Postat av: Fru Plomeros

HAHAHAHA.. Jag fattar int krejjen mäd sånna männissor. Voi voi!

2009-04-23 @ 20:31:28
URL: http://wiberg.w-blogg.se
Postat av: Emilie

Ja fattar inte heller krejjen me dettah. Men vooooooi hon inte må praa.

O Natta sluta ställa dej på folks sidor.. du ska vara på min sida.. MAN KAN INTE SIMMA ME HAJAR!

2009-04-24 @ 15:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0