Sjöstaden & MAX!

Sitter i Sjöstaden idag igen, Natta är nere o hjälper en kund medan vår MAX står & blir kallt=(. Så jävla typiskt att varje gång vi ska käka just max så kommer det en jävel som ska handla. Det har inte varit nån kund här på hela dagen men just nu kommer dom.
Har varit & handlat present till Hero. Hon ska ha babyshower på lördag & jag köpte en jättesöt sak. Hoppas verligen att hon blir glad, för det hade allafall jag blivit. Jag har lovat att försöka att inte handla så mycket rosa, eftersom jag älskar rosa, så jag har gjort mitt bästa. Vi får se på lördag om det är godkänt eller inte.

Hade ingen skola idag, vi får jobba hemifrån tyckte lärarna. Så mitt påsklov har redan börjat, men kommer ha massa att plugga i veckan o jag MÅSTE göra det nu oxå. Har massa att läsa till svenskan o bilder att ta till fotoklassen. Hoppas det blir lika fint väder nästa vecka som den här veckan varit. Då ska jag fortsätta med min långpromenader in till stan, det är så härligt att gå längs Skeppsbron o ner mot nybrokajen o runt runt i stan. UNDERBART! Stockholm är vackert, speciellt när solen lyser.
Ikväll ska vi & titta på lägenhet, ska bli roligt o se om det är något vi kan tänka oss=)

Nu ska jag ta o kasta ut Nattas kund, för JAG ÄR HUNGRIG!!
Puss o kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0