Snart 1:a Maj

Vad snabbt tiden går... Känns som det var i går det var en massa snö o julafton. Men nu är det redan 1:a Maj o om en månad är det 1:a Juni o om 2månader är det 1:a Juli. Ja ni förstår nog. Men lika snabbt som våren o sommaren kommer, lika snabbt kommer hösten o vintern. Det är första gången någonsin som ja längtar tills det blir höst. Jag vill ha höst nu nu nu. Helst Oktober. För då kommer vår älskade lilla bebis. Vi vet inte om det blir en flicka eller pojke än, vårt första ultraljud har vi den 15:e maj (snart=)) Men vi har inte bestämt oss än om vi ska kolla upp könet eller inte. Kan va ganska skönt att veta för då kan man förbereda sej lite me kläder o sånt. Men det blir ändå en sjukt rolig överraskning om man håller det hemligt. Vad tycker ni jag ska göra?!

Har legat sjuk i en vecka nu o e så trött på de. Hero har fått sin lilla Nahla till världen o jag vill ju inget annat än att få komma o hälsa på dom. Jag har köpt presenter som jag började handla redan för 2månader sen. Men idag ska jag ta mej dit. Känns så konstigt att nu har hon blivit mamma. Hon va inte det för en vecka sedan.

Nää, nu ska ja ta mej ur denna håla. Skönt att det är en kort vecka, men jag skrev upp mej för att jobba frukost på lördag så jag börjar klockan 6. Ser inte framemot den tiden men ja ser framemot att få jobba på Grand igen. Då ska det fikas o skvallras i brödrummet=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0