.......

Jag vet, jag har inte skrivit på jättelänge, men jag har inte orkat eller haft lust.
Jag har pluggat o varit i skolan ganska mycket. Måste bli klar med så mycket som möjligt av mina arbeten innan lillen kommer.
Nu är det inte långt kvar=) 7veckor plus 6dagar. Kan inte fatta att snart är det dags.. Jag börjar bli riktigt nervös inför förlossningen!! Men ändå peppad. Vill ju bara ha honom här nu nu nu!!!

Är hemma hos mamma o pappa just nu. Kom hit imorse vid halv 9 med nybakad bröd o bullar o käka frukost ute på balkongen. Det var så mysigt. Har inte träffat pappa sen midssomar så jag har passat på att vara här i helgen=) idag åker han tillbaka så jag vet inte när han kommer hem igen. Bara han är hemma när det är dags att bli morfar.

Nu ska jag äta lite bulle o plugga, halv 2 idag börjar F1, spännande!! Hamilton har pole o det har jag väntat på hela säsongen=)

puss på alla söta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0