Tråkig dag!!!


Idag har det varit en väldigt tråkig dag=( Konstigt väder, tråkigt på tv o tråkigt på internet. Funderar på att städa igen så att jag har något att göra.. Väntar på att klockan ska snabba sej lite snabbare mot kvällen. Ska ut och äta med mamma o Bettan, vi ska p Koh Pangan ikväll. Det var länge sen o maten där är gudooomlig!! Goda drinks har dom där oxå men dom får jag skippa ett tag till. Bettan är här från Ystad, hon o mamma är på tygmässan i Älvjsö under dagen. Ska bli så kul att träffa henne för jag har inte träffat henne sedan förra året när hon var här på tygmässan.
Sen ska jag hem till Natta tänkte jag. Har ingen lust att vara hemma just nu. Vi ska nog mysa lite=) fast hon e lite sjuk så vi får mysa i olika rum. Kanske prata med varandra i telefon?

Nu ska jag städa igen, det får bli så. Kan aldrig bli för rent=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0