Äntligen är solen tillbaka som man har längtat!!!


Kom hem för ett tag sen har varit ute hela dagen, försökte plugga i Berzeeli Park men det gick inge bra solen övertalade mig till att inte plugga och så kände Karro med. Zappade jag igenom kanalerna och såg att Paris Hiltons my new BFF är på, det måste vara det mest patetiska program som går på tv just nu. Hon är så pinsam och dom som ställer upp i programet är lika pinsamma dom. Tur att det är slut nu.
Imorn ska är Valle ledig så då ska vi åka och bada, ska bli så underbart skönt. Har bara badat EN gång i sommar och det känns inget vidare, det har ju inte varit väder för det men ändå.

Måste fråga om det är fel av mig att följa med mina vänner ut på krogen bara för att jag är gravid? Jag varken röker eller dricker eller beter mig som en ogravid kvinna. Satt på East förra veckan och firade Karro för att hon fyllde år. Många stirrade och vände sig om och 2 tjejer satt och viskade och glodde. Tycker själv inte jag gör nåt "fel". Jag är ju fortfarande människa!!!


                   Valle ser riktigt trött ut efter en lång dags jobb...


                                         Födelsedagsbarnet är glad!

Blev förresten väckt på ett underbart sätt igår. Klockan var kvart över 8 på morgonen och min telefon ringer. Det står Nettis, jag svarar och ingen är i telefonen men fattar snabbt att det är min lilla guldklimp Liam som har tagit hennes telefon, kommit in på telefonboken ch tryckt fram mitt nummer och ringt upp. Killen är inte ens 1år gammal. Han måste verkligen tycka om mig=) Sen gick jag och log resten av dagen när jag tänkte på honom, hihi.






                                                 MIN GULDKLIMP!!

Nee nu måste jag fortsätta kolla på matchen Serbien- Sverige och det står 0-2 till Sverige =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0