Midsommar helg


Det var verklligen länge sen jag skrev nåt i bloggen. Jag har varken haft tid eller orken att göra det heller.
Sitter just nu o pluggar lite. V ska iväg o jobba om 20 min o jag ska hem till mamma o pappa. Pappa är i hemma o hälsa på. Han har tagit över ett hotell för ett tag sedan så han har inte mycket tid till övers. Han jobbar som en galning så det är skönt att han kommer hem o får ta det lite lugnt i helgen.

Igår vad det midsommar. Vi hade inget planerat men vi åkte hem till V:s mamma o syster o käka lite midsommar lunch, sen bar det av till Segeltorp för lite midsommar firande med lekar etc. Det var riktigt kul där ute. Sen skulle vi åka o lämna bilen hemma så att vi slapp tänka på den på kvällen mendet blev så sent så vi stannade hemma o firade med våra grannar på gården istället. Det var trevligt men inte lika trevligt att vara nykter o få lyssna på tjatter om min mage o graviditet hela kvällen. Kul i början men inte hela natten.......

Va på Max(imilian) o käka lite lunch, hela Sverige är ju stängt men Max kan man alltid lita på. Där finns det ööst ööst öööst=)

Verkar som solen är starkare än molnen idag, hoppas den har en ordentlig power o får iväg det dåliga vädret för JAG ORKAR INTE MER!!! Men enligt tidningarna så ska det bli varmt i veckan, hoppas hoppas hoppas!!!

Nu är det inte så långt kvar på min graviditet, jiippiii. Önskar att lillen kommer imorn men får vänta 3månader till. Nu börjar tiden verkligen rulla i väg o jag bara längtar mer o mer för varje dag som går. Jag o mamma var o bestöllde barnvagn förra helgen. Det blir en svart/grå BugABoo vagn. Det var en sån vagn jag ville ha från början men det kostar massor. Som tur är så har jag världens snällaste föräldrar som alltid finns där o hjälper till o som vill vara med o betala mer än halva vagnen så att vi kan få en riktig vagn att lägg lilla Maxi i. Plus att jag fick vörldens underbaraste filt som han kan ligga o mysa med av mamma i present. Den är krämvit med röd/svarta kanter. Kan inte bli bättre. Kan inte bli finare.
Tack mamma än en gång för filten!!=)

Nu måste jag återgå till pluggandet, måste åka strax med..

Ha en fortsatt trevlig midsommar..

Vagnen som vi har beställt!

Kommentarer
Postat av: nettis å liam!

han kommer ligga som en prins i den!! puss

2009-06-21 @ 22:00:14
Postat av: Emilie

Det tror jag verkligen att han kommer att göra=) men den kostade mer än vad jag räknar med.. den har tyvärr gått upp i pris sedan din tid..

2009-06-23 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0