Mys kväll med mamma o pappa

Sitter hemma hos mamma o pappa o myser, ska precis äta jordgubbar med socker o vanillin socker på. Mmmmm  va gott.
Pappa har grillat ikväll: det blev fläskfilé med potatissallad o hot bea. Så saftigt o gott.
Sen klippte jag dom båda så dom blir lite sommar fina i håret.
Nu är det sommarkrysset på tv, Carolina Gynning o Carina Berg är program ledare ikväll dom är både snygga o roliga.

Valle behöver inte jobba till 5 i natt, skönt för honom ycker jag. Så han kommer o hämtar mig om någon timme. Så fint väder ikväll så vi kanske hittar på något mys sa han.

Imorn ska jag träffas med Hawzin. Vi ska enbart prata om mig mig mig mig mig mig. Eller just de, vi skulle ju prata om oss oss oss=) Hon ska följa med mig till Ikea. Jag ska skriva upp allt som vi behöver köpa så man vet hur stor budgeten ska bli. Sen hoppas vi att Ashin följer med. Vi har LOVAT att vara snälla mot henne, men det kommer nog bli svårt, hihihihiii..

Nee nu ska jag äta jordgubbarna. Mamma o pappa tog en promenad ner till centrum o köpte godis o hyr en film. Jag rekommenderade dom en skitbra film som alla måste se. TAKEN!!! Årets film tycker jag..

Aja, vi ses snart igen Take care..
puuuuuss

Kommentarer
Postat av: Nathalie aka systembolaget

Taken är grym o sjukt att du nämnde den just idag för den sattes på hemma hos steffi som bakisrulle, kunde inte slita mig utan va tvungen att se den igen =)

pusssss!!

2009-06-20 @ 22:06:51
Postat av: Anonym

hahahah kani nte sluta tanka på heffaklumpen haha. kul vi hade igår tycker vi ska parkera på en säng snart igen o myyyyyyyyyyys., pusspuss på dej o maxi

2009-06-22 @ 14:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0