Bättre tider=)

Vilket härligt väder det börjar bli, solen lyser för fullt ojag känner bara hur mycket energi ja har i kroppen. Vart ska man ta vägen meden då? Idag har jag följt me min sambo till tandläkaren, han har haft ett jävla helvete me sina tänder. Sen har vi promenerat runt hela staden fram o tillbaka käkat lunch, varit i skolan o senare i kväll ska vi på bio. Vi ska se Marley & Jag, hoppas o tror att den e bra.
I helgen hände inte så mycket, va hemma i fredags o tvätta o storstäda ordentligt. På lördag va ja oxå bara hemma o lata mej ordentlig men de va fotboll på kvällen; Portugal- Sverige. Pigg som ja va somna ja efter 15min o sov mej igeonom hela matchen, kuuul! ja som hade laddat upp me tröja o flagga o allt möjligt.. På söndagen drog vi till Eriksdalsbadet och bada o åkte rutchskana o bada massa bubbelpool o basta, de va ett skönt avslut på en slapp helg. Vi fick gratis biljetter till EB för Vs lillasyster hopppa ner på bottnen o hämta upp en docka åt personalen, så vi kommer nog gå dit snart igen=)
Va o gjorde mina naglar i Haninge förra vecka me, blev ganska nöjd, men för de priset kan man inte begära så mycket mer. Hawz följde me mej, tror inte ja har tackat dej för att du gjorde de så TAAACK!!!=) vi hittade vårat favorit hak o käka på. Mezesallad. Välj 9 egna ingredienser o få en super god sallad. Det roliga e att vi klagar ALLTID när vi äter där: "va snåla dom va me den här, vi fick ingen sån här o bla bla bla" men gott e de ändå. Den salladsbaren fanns i Farsta Centrum förut men mot vår förtvivlan har dom lagt ner den, utan att förvrna oss.. Damn it!!! Sen gick vi runthela dan o bara klaga på allt o alla, som 2 riktiga bitterfittor. Men vi va glada. De är huvudsaken.
När mitt internet hemma börjar funka nångång i denna livstid så ska ja börja lägga upp lite bilder oxå.
Nee nu räcker de för idag. Vill ut i det sköna o promenaera lite till innan bion..
Ses snart..
puss o kram

Kommentarer
Postat av: nettis

hej hjärtat!! va bra att du fick sällskap sist när du gjorde naglarna, vi kanske kan ses nån fredag, vill oxå äta sån sallad! puss puss!!

2009-04-01 @ 13:02:58
Postat av: Poopdog

Jag har saknat dig sååååååå <3

2009-04-01 @ 14:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0