Deprimerad..

Sitter i skolan SOM VANLIGT och tittar ut genom fönstret, det snöar! varför snöar det för? ja älskar snön men just nu vill ja att den ska försvinna. det är snart april o då ska det inte finnas någon snö.. nu tittar jag ut igen o nu har det slutat snöa, nu har solen kommit fram igen.. konstigt väder..

Mitt jävla internet funkar fortfarnade inte hemma o jag börjar bli galeeeeeeen.. försöker sysselsätta mej med annat. Det är dörför ja inte kan uppdater så mycket, KARRO!!
Saknar dej på lekltionerna, ja sitter mest o gäspar o skickar mess för att ta mej igenom dom tråkiga lektionerna. Men nu ska vi börjar jobba me photoshop så de ska bli rolig o spännande..

ja va hemma hos min älskade vän Hawzin i förra veckan o vi hade så kul. Ja, Hawz o våran lillasyster Äsh har alltis kul när vi e tillsammans.. vi blir riktiga små barn som gör saker som bara småbarn gör.. Det är bara hon som har samma sjuka, tråkiga o underliga humor som jag o det är det bästa!! >=l)
Tråkigt bara att  vi inte ses lika mycket som vi gjorde förut, för då satt vi praktiskt taget ihop med varandra=) men de får vi ta igen på något sätt även fast det är mycket som händer just nu. Men vi ses på torsdag o då får vi ta vid där vi slutade sist, hahahha.. då kan du få hälsa på min hund=)

Ifredags var ja hemma hos Nettis o Liam, min lilla guldklimp, han bara växer o växer. Han har fått 2tänder o försöker prata men de blir bara en massa blaj mest.. Världens underbaraste.. Vi tog en promenad upp till brandbergens centrum, kändes sjukt för ja har inte varit där på flera år. bodde där förut o har lite obehagliga minnen men även en massa från 2sommrar sen när Hawzin o jag gjorde Brandbergen osäker hahahahaa.. Mon Dieu!

Sitter o väntar på att min älskling ska komma in till skolan o möta mej så vi kan gå o käka, ja håller praktiskt taget på att dööö av hunger o de e ingen rolig  känsla.. Sen ska ja hem o laga lasagne, Nettis har gett mej receptet på egen bechamel sås så nu kan ja inte fuska me den längre..

Nu orkar ja inte va i det här rucklet nå mer, måste ju hit imorn me..
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha va roligt :) zänzelääääääääääzzzzzz. //Jorge

2009-03-25 @ 15:01:50
Postat av: nettis

hej hjärtat!! kul å läsa!! :) ska uppdatera min blogg oxå, har fått internet tillbaka nu! puss puss! alltid lika mysigt varje gång vi ses!!

2009-03-27 @ 23:28:35
URL: http://liamprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0