För det va fiiiint vääädeeer=)

Svenska lektion, FY FAN VAD TRÅKIGT!!!
Allt som min lärare pratar om låter bara som bla bla blaaa i mina öron. Och det blir inte bättre för att hon är så tråkig som person o lärare. Hon frågor oss och ber oss ge förslag på kursen men avslår precis allt vi säger och tycker för det är ingen som intresserar henne. Om man tycker Sofokles är en att det bästa man kan läsa då kanske ni förstår hur tråkig denna människa är. Jag har haft henne förut och hon va lika tråkig då och har samma tröja och byxa VARJE GÅNG!! hoppas hon tvättar dom allafall.. Men jag måste läsa den här kursen, så jag får helt enkelt pinas dom här 10 veckorna, 2 dagar i veckan i 3 1/2 tim om dagen.
Ska till Farsta nu och möta min kära vän Hero, hon är underbar och höggravid=) och hon orkar knappt gå så vi ska krypa dit istället. Längtar till hennes lilla kommer. Dom har kollat upp vad dom ska få så de kommer komma en liten giirly. Hennes namn kommer bli Nahla så då tänkte ja att om ja skulle få en pojke, då kan han heta Simba. Fint namn allafall tycker jag.
Vilket super väder vi har idag. Börjar få lite mer energi av solen. Man börjar känna att våren är på G nu. Då blir man ju automatisk piggare. Har funderat på att börja cykla till skolan o hem på dagarna, lite träning dör man ju inte av heller. Sen slipper man alla illaluktande människor på tunnelbana o bussen, uurk!
Nu måste jag dra ut i det fina, börjar bli riktigt hungrig med.
Ha en bra dag alla..
Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

Jasså.. hur går det med uppdateringarna ;) Inte så bra ser jag. hehe. Men jag har minsan blivit bättre ser du så nu får du allt visa vad du går för :P



Pusss

2009-03-23 @ 18:11:51
URL: http://wiberg.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0