Nya kurser...

Sitter i skolan och den här veckan börjar nya kurser, igår hade jag svenska B och i dag började fotografisk bild B. Svenska B är inte en rolig kurs, bara en massa om sofokles och hamlet o en massa som jag inte alls är intresserad av. Men jag måste klara den här kursen så jag kan plugga vidare. Jag gick fotografiskbild A förra perioden och visst et var roligt men det var ju för att ja hade Karro vid min sida, vi skrattade oss mest igenom lektionerna ( som vi gjorde när vi var 13me) men vi gjorde det vi skulle. Men själva föreläsningarna var så booooring. Så hur ska jag klara denna kurs utan dej bredvid mej? Vårt första arbete är att: "Turista i din egen stad", kan bli ganska rolig, leka turist i Stockholm o springa runt som en kines o ta kort.. ska tejpa ögonen kanske ja ser verklig ut...
Härligt att solen skiner ute, det gör en så mycket piggare och man får mer energi, synd bara att jag inte har någon som helst energi just nu. Ska nog ta en liten promenad på söder innan jag går hem, kanske piggar upp..
Måste komma på nåt gott o laga till middag idag, har alltd så dålig fanatsi när det gäller sånt, men man måste ju äta så nåt blir det tillslut.
Nej, nu är det dags att tejpa ögonen o turista i min egen stad.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahaha.. stackare. Men jag kanske kan turista med dig ändå, för det är så kul med dig. Kan vi åka sightseeing då, kan vi, kan vi, kan vi!? :P

2009-03-19 @ 07:54:54
URL: http://wiberg.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0