Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag äntligen startat en blogg, jag har velat göra det ett bra tag men det har inte blivit av. Men nu har jag fått hjälp av min kära vän Karolina som oxå bloggar (wiberg.e-blogg.se) om hur man gör och så. Så vi får se hur det går för mig.
Just nu sitter jag hemma hos Karro och kollar runt lite på internet för mitt internet hemma funkar inte och det suger! Karro ska springa iväg till jobbet nu och jag ska åka hem o städa o laga mat innan min älskling kommer hem från jobbet. Har egentligen ingen lust för vi har bråkat sen igår så jag orkar egentligen inte vara hemma. Men vi får se hur det går.

Nu måste jag dra, men vi ses snart igen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hallooo! välkommen som bloggare. Ser fram emot att läsa alla dina inlägg, så glöm nu inte att skriva ofta och om nåt intressant :P

2009-03-17 @ 08:47:52
URL: http://wiberg.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0