Läänge sen

Nu var det riktigt länge sen jag skrev. Har inte haft tid eller ork som vanligt. Men nu är det väl att det mest är tiden jag inte har. Den 22 oktober 2009 08.33 kom vår prins till världen. Han vägde 3200gram o var 50cm lång. Han är så perfekt.
Nu när han har kommit ska jag försöka skriva lite mer om våra dagar tillsammans o försöka lägga upp lite bilder då o då.

Här är han: Maximilian Larsson Maté





Nu måste jag gå o sova för Lilla Maximilian kommer snart vakna för lite natta-mat.

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Anna (grand)

Grattis grattis grattis!!! Han e ju galet söt! :) Har varit här inne o kollat jättemånga gånger sen timpa sa att lillen hade kommit till världen :D

Nu får du ta me killen o lillen till grand o äta frukost hos oss så vi får hälsa på han! :D

Vilken gullunge asså! :D:D



Kram Annaabanana

2009-11-14 @ 14:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0