Tisdag

Idag blir jag väckt av min mamma kl. 8.00. Urvaken drar jag mig upp för att se om Maximilian är vaken, men han sover som en stock. Med rumpan högt upp i vädret. Han är så söt:) jag går upp o gör mig iordning, tvättar mig, klär på mig o sminkar mig. Sen börjar jag packa fram lite till resan på torsdag. Känner mig så stressad inför resan men det gör jag alltid. Denna gång har jag bestämt mig för att resa "lätt" o hoppas på att man hittar något fint istället:). När allt det är klart går jag in till oss igen o då har mitt hjärta vaknat. Han är lika pigg i glad som alltid på morgonen. Så vi går upp o leker lite sen fixar jag gröt till honom o nu är vi snart redo att gå ut. Vi ska till ÖF med Hero o Nahla. Vad vi har längtat. Hela sommaren har det varit stängt o nu är det äntligen öppet igen! Men det betyder även bara en sak: sommaren är slut......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0