Denna dag som jag trodde skulle bli världe...

Denna dag som jag trodde skulle bli världens stressigaste dag med magont blev till slut en lugn o skön dag utan magont. Efter jobbet åkte jag hem o slängde in 3 maskiner tvätt. Upp o städa o diska undan innan V kommer med M från dagis. Sen ner igen, 3 maskiner till o sen upp o fortsätta med städningen. Sen efter att Natta skrämt upp mig så fick V ta över tvätten. Då passade jag på att dammsuga. De var dammsugare i ena handen o en bebis på den andra:) V har gjorde egna piroger som var super goda o sallad till det. Mmm:) nu är allt fixat så det är dags för lillskrutten att sova. Krypa ner o mysa. Ha alla en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0