Jag är så glad att äntligen få vara tillba...

img_4566 (MMS)

Jag är så glad att äntligen få vara tillbaka i Ystad. Har inte varit här sen i julas men känns som en evighet... Idag har vi mest tagit det lugnt. Eftersom vi gick upp så pass tidigt så blev det mycket vila. Planet ner gick jättebra. Pappa stod o väntade på oss när vi kom. Sen tog vi bilen hemåt. När vi kom hem var Två vänner till familjen hemma hos mam o pap. Dom hade kommit dan innan o hälsade på. Dom har en dotter som är född samma dag som mig, samma sjukhus o sedan har min mamma o hennes mamma legat i samma rum efter födseln. Det enda är att jag föddes 20 minuter innan henne. Det är så coolt. O att vi fortfarande har kontakt o umgås. Sen promenerade vi till mormors kontor lämnade lunch o sen hem igen för vila. Tre timmar sov lillskrutten. Sen tog vi ännu e promenad till willys för kvällens middag. Ikväll stod det grillade hamburgare på menyn o F•N vad gott det blev! Grillt is the shit! Nu har M däckat o vi andra kollar dum&dummare. Härligt avslut på denna dag. Bra start på denna mini-semester:)


Kommentarer
Postat av: Albin

Hjälp mig att välja den snyggaste tatueringen till handleden (funderar på att göra två saker, en på vardera)! Kolla in bloggen, står mycket intressant i övrigt också!



www.nallou.blogg.se



/NalloU

2011-04-28 @ 22:08:44
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0