Jag är så glad! Vi har precis varit o boka...

img_4417 (MMS)

Jag är så glad! Vi har precis varit o bokat vår semester för i sommar:) det blir Alanya, Turkiet, en vecka. Nu sitter jag o njuter av en Ramlösa citron i solen med Stockholm som utsikt. Snart blir det barnkalas hos min lilla prinsessa Nahla. Hon fyllde två igår(!!) tiden går så fort. Det betyder om att exakt 6 månader så fyllt mitt hjärta två år. Igår promenerade vi runt hela Stockholm o ut på djurgårn för att gå till rosendals trädgård. Det är så vackert där ute o fridfullt. M gillade det som bara den:) sen promenerade vi tillbaka köpte hem lite middag o åkte hem. Riktigt mys blev det. När vi kom hem lagade vi mat. Blev lite påskmat ( V älskar jul-&påsk mat) sen myste vi. Kollade på en riktigt bra film som hette the Town. Glömde bort att andas ett ex antal gånger. Och det slutade med att jag som vanligt somnade på soffan. Nää nu ska jag umgås med min man.


Kommentarer
Postat av: hannah

åh va kul att den blev bokad =D längtar till på tisdag då ses vi <3

2011-04-23 @ 13:58:05
URL: http://hannahsnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0