Länge sen jag blogga. Jag har inte mått så...

img_2295 (MMS)

Länge sen jag blogga. Jag har inte mått så bra den senaste veckan. Har känt mig väldigt instabil o haft obehagliga känslor i hela kroppen. Det har verkligen tagit kraften ur mig. Inte kunnat sova, tankarna har varit på helt fel ställen o dom har varit alldeles för många. Men det går upp o ner men just nu är det ganska okej. Så jag nöjer mig med det just nu... M & V får vara hemma o mysa idag. Dom har inte träffats på hela veckan eftersom V jobbat kväll. Så då passar jag på att åka o träffa finaste Natta farsta:) igår hade jag o Hannah myskväll:) jättemys med mat, chips, godis, läsk o film. Sen så gick vi o la oss för att kolla på SATC med däckade efter några minuter vi var helt slut. Två tanter som brukar somna vid 8-9 på kvällen. Alldeles för sent fö oss att vara vakna till tolv nästan. Nää nu ska vi umgås. Här är en bild på Maximilian när vi gick från dagis i veckan. Mammas hjälte<3


Kommentarer
Postat av: hannah

mysmysmys

2011-04-09 @ 19:38:06
URL: http://hannahsnya.blogg.se/
Postat av: Valle

Sötis , ser så vilsen ut!

2011-04-10 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0