Ligger i sängen bredvid min hjälte. Han so...

img_1566 (MMS)

Ligger i sängen bredvid min hjälte. Han sover sött. Men han har världens hosta:( stackarn! Men han lyckas sova ändå. Hoppas han får sova ordentligt i natt. Själv ligger jag o väntar på desperate housewifes o under tiden kollar jag på plastikturisterna. Katastrof säger jag bara! Vem vill ställa upp i ett sånt här program? Jag som tyckte att Big Brother var hemskt. Men det är ju meningen. Det här? En ung tjej som ska operera brösten o även sina  blygläppar(?!) Fine, självklart ska man operera sig om man vill men varför i tv?? O en sån pass intim operation. Som sagt alla får göra som man vill, men vill man verkligen göra det i TV?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0