Ligger i sängen o kollar på "dumpad". Har ...

img_8204 (MMS)

Ligger i sängen o kollar på "dumpad". Har sett den några gånger. Inte jättebra film men helt okej. Rolig film att se när det inte finns nåt annat. Kollar på den nu för jag väntar på att snabba cash börjar kl. 22 på Canal+. We like! O Joel Kinnaman är så het!! Idag har vi varit ute på promenad i solen. Vi fick först till morfars jobb sen gick vi tre hem till Tommy o Bettan för att säga hej. Efter det skulle pappa tillbaka till jobbet så jag gick o köpte lite lunch o gick till mormors jobb o åt lunch med henne. Vi satt ute i solen o det var så härligt o mysigt. Sen ringde pappa o sa att han var klar o att vi skulle åka o hämta kött o sen upp till familjen Olsson/Andersson. Där var det full fart att fixa mat till kvällen då det skulle komma 20 hungriga handbollskillar. IFK Ystad spelar match ikväll. Heja heja:) efter det åkte vi hem, duschade o mamma fixade mat till mig. Sen åkte mam o pap tillbaka. Jag o M stannade kvar hemma o myste. Han sover dock. O det gör jag nog oxå snart. Om grannen bara kan sluta sjunga o spela på sin gitarr.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0