Nu sitter jag o M på Arlanda o äter lite f...

img_0984 (MMS)

Nu sitter jag o M på Arlanda o äter lite frukost. Vi väntar på att får boarda om några minuter. Men planet går inte förrän 8.10 o jag går gärna på så sent som möjligt, då jag hatar att flyga! Men måste försöka föregå med gott exempel så att jag inte för öve min rädsla på M. Nyss så exploderade högtalarna så jag höll på att skita på mig. Bra start! Om mindre än två timmar är vi nere i soliga härliga Skåne. Åh vad jag har längtat! Men jag kommer längta efter min älskling hemma med:( saknar han redan. An följde oss till Arlanda express imorse. Så skönt att få lite sällskap o massa hjälp:) nu ska vi äta klart o sen gå på planet. Ses i en annan del av Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0