Promenerade till pendeln imorse då V lämna...

Promenerade till pendeln imorse då V lämnade M på dagis. Det är inte så långt men väldigt skönt att få lite friskluft innan man sitter instängd på kontoret hela dagen. Det var väldigt lugnt på jobbet idag men. Nästan lite kusligt men då hinner man med allt annat som man behöver fixa. Bokade resa idag med till Turkiet med min Älskling:) ska bli så mysigt o jag längtar verkligen!! Vi behöver det! Nu är jag på väg hem. Ska hämta hjälten på dagis först o sen hem fixa mat o städa. Det ät som vanligt. O ikväll är det desperate. Hoppas jag orkar hålla mig vaken. Brukar vara dålig på det:)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Härligt med resa! Må så gott igelkott :-) Kram Mia

2011-04-12 @ 16:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0