Har jag tröttnat på att blogga? Är det där...

Har jag tröttnat på att blogga? Är det därför jag är dålig på att uppdatera nu för tiden? SVAR JA! Jag är i en svacka i mitt liv där jag inte mår bra. Ont i magen konstant, lite smått deprimerad, irriterad och känner att jag behöver tid för mig själv. Tid för att tänka. Hur jag nu ska hinna med det vet jag inte när jag har 735 saker att göra varje dag för att må någorlunda. För att sen må piss o helt förstörd på kvällen. Jag behöver ett break. Det är jag väl värd? Eller? Jag vet inte längre. Hade varit så mycket lättare, skönare, roligare med lite uppskattning. Då och då. Helst varje dag eftersom man mår som man mår. Me det kanske är meningen att man ska må så här? Jag vet inte längre. Jag har så j•••a mycket att ge. Jag ger allt till min son. Det är han värd. Han uppskattar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0