Heeeej! Det var inte igår! Haha är tillbak...

img_6185 (MMS)

Heeeej! Det var inte igår! Haha är tillbaka från Turkiet sedan en vecka. Vi hade det fantastiskt. Värme, sol o bad! O massa, MASSA god mat. Älskar turkisk mat. Helt klart världsbäst! Nu som aldrig ätit det, ÄT! Ni har missat något. Första dan gick vi o gjorde Hamam, turkiskt bad. Skrubbades ordentligt. Sen åkte vi även ut med båt o fick bada i grottor o ute mitt i havet. Sen låg vi mest vid poolen vid vårt fantastiska hotell o vid havet som var så vackert! M hade det såå bra med sin moster o P den veckan vi var borta. Bara massa lek, bad, fiske o mys. Men han var inte lika glad att träffa sin kära mamma när han kom hem. Putta bort mig o gick till sin pappa istället. Kanske inte kände igen mig när jag är brun hehe. Redan på måndagen drog vi ner till Ystad. Tog bilen med syrran så nu är vi här. Lovely! Ligger på beachen o solar lite. Ska börja på en ny bok (efter att ha läst klart 2 böcker i turkland). "Gucci krigen" heter den. Får se om den är bra eller anus. Ska passa på nu när lillmonstret sover. Sista semester veckan, nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0