Ligger i sängen o kollar på 2 1/2 men. Det...

Ligger i sängen o kollar på 2 1/2 men. Det är alltid lila roligt o får en på bra humör. Undrar hur dom nya avsnitten kommer bli nu när Charlie Sheen inte längre ska vara med. Jag tror att det kommer bli en flopp. Helt klart! Men man ska aldrig säga aldrig. Imorn börjar man jobba igen efter fyra veckors semester. På ett sätt skönt men man kan aldrig få för mycket semester. Helgen har varit jättemysig. I fredags åkte jag direkt från Arlanda till Nacka o hem till Tessi o Natalie. Blev pizza, vin, mys o massa skratt. Vi har allid så roligt tillsammans o även fast vi inte träffas ofta så är det som att vi inte varit ifrån varandra. Sen åkte jag hem till Isabel på lördagen o åt gott, myste massor med Molly o kolla riktiga tjej filmer. Vi både skrattade o grät. Underbart! Vid ett tiden i dag mötte jag upp min faster. Vi hade bestämt för att ses för att gå på minneslunden på Skogskyrkogården för att lägga blommor. Det var farmors årsdag idag. Det har gått ett år sen min älskade farmor gick bort. Förstår inte hur snabbt tiden går. Kan fortfarande inte förstå att hon är borta. Saknar henne lika mycket varje dag, hela tiden när vi varit där åkte jag hem för att ta det lugnt. Jag hade bestämt att inte göra nåt. Jag gick ner till butiken köpte det jag behövde till mat o lite godis, kom hem, laga mat, tog en lång skön dusch o la mig sedan på soffan. GUD, vad skönt det var. La så mycket "måsten" till imorn istället o njöt så mycket jag kunde. Nu fortsätter jag njuta i sängen för att orka upp imorn för att jobba. Ha en fortsatt trevlig kväll. Det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0