Jag vill jag vill jag vill

Jag vill blogga mer men det ät så lätt att glömma o det finns ingen tid att göra det. Sen när man bloggar från mobilen lägger jag inte upp bilder o det är ju bilderna som är roligast! TYP! Min kära pappa är i Sthlm o hälsar på. Det är inte dom är här men när mamma o pappa kommer är det underbart:) denna gång fick mamma stanna hemma men hon kommer med nästa gång i februari. Vi var nere på resturangen o käka en köttbit med pommes o bea. Det sitter aldrig fel. Maximilian var med oxå. Han charmade alla som vanligt:) Han börjar på dagis nästa vecka, var där o hälsade på idag o det kändes bra. Han kommer bog trivas bra där. Nu ska jag umgås med farran. Vi har köpt godis o ben&jerrys o lillskrutten han sover. Imorn blir det mys med finaste Nathalie. Vi ska shoppa, niiice:) Ha en riktigt bra fredag alla sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0