Fredag!!!!!!!

Guuud, vad länge sen det var jag bloggade. Har verkligen inte haft någon lust med det!
Idag är det fredag och det är min sista arbetsdag på 4 hela veckor!!! Ska bli så skönt att gå på semester och jag hoppas på sol sol sol! Men det gör nog alla :) Om två veckor är jag i Turkiet. Vi åker till Alanya en vecka jag och Valle Maximilian ska få vara hemma med sin faster och hennes kille.. Det ska bli såååå skönt! Inte att vara utan M såklart men att få åka bort. Vill bara ligga på en solstol och läsa en bra bok eller ligga på en madrass i poolen. Hur låter det tycker ni?

Nää, nu ska jag drömma mig bort och snart är det lunch. Hemmagjord pizza blir det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0