Jag inte haft ork eller lust...

Nu var det länge sen jag blogga, har verkligen inte haft någon som helst lust eller orka att göra det. Har varit mycket skit nu på sistonde som gjort att man inte velat  göra nåt alls!
Men nu känns allt mycket bättre o jag ser ljuset i tunneln.

Mamma o pappa var o hälsade på förra helgen. Det var så mysigt o underbart att träffa dom o att dom kunde komma hit. MAximilian var överlycklig att dom kom o speciellt hans favorit: Morfar! Oj, vad dom gillar varandra o roligt har dom. Vi åt gott, var på stan, käkade god glass uppe på fjällgatan o har bara myst. Önskar att dom kunde stanat längre. Kände att jag verkligen behövde ha dom nära mig just nu. O det är verkligen jobbigt när dom inte bor i Sthlm längre. Men vi får försöka ta oss ner till dom så snart som möjligt.
Sedan på tisdagen så kom syrran o Per o hälsade på lite. Dom stannade över natten för dom skulle vidare ner till mamma o pappa. O det tyckte M var jätte roligt med. Han blev så extas att han inte kunde somna förrän vid halv tio-tio. Han var så överlycklig, vackra pojken :)

Onsadag var halvdag. Vi slutade tolv. Jag, Hanski o Hevsi åkte hem till Hannah, lämnade hennes, åkte till Hornsgatan o kollade stenar. Vi hittade tyvärr inga så vi promenerade till Gamla Stan o mötte upp två andra kollegor som satt o väntade på oss. Vi tog ett glas vin o väntade på att flyt skulle öppna klockan 3. När klockan slog tre så var vi snabba på att glida över gatan o slå oss ner i sofforna o beställde in rosé. Vilken mysigt dag vi hade i solen. Satt där ett tag o sen var edt dags att dra sig vidare. Vi gick o köpte lite mat, gick förbi systemet o satte oss sen i Vita Bergsparken o hade en liten picnic. Dom flesta av oss droppade av på vägen men vi var två kvar o vi hade hur mysigt o trevligt som helst. Detta måste vi göra flera gånger tycker jag.

Igår var vi lediga o då var det strålande sol, så vi tog en promenad upp till Högdalen; jag, V o M. Handlade lite fika o gick till Bandängens park. Den är jättebra för familjer tycker jag. Det finns djur, lekpark o gräsmatta att sitta på. Perfekt för barn! Sen promenerade vi hem igen.

Fredag idag, det är står jobb på schemat sen ska jag hämta M på dagis. Vi ska nog gå o leka lite innan vi kommer hem. Det är så fint väder så man måste verkligen passa på. Sen ska jag pussa på han hela kvällen tills han somnar. Han kommer inte att uppskatta det, hehehe.

Alla får ha en underbar dag så ska jag vara bättre på att uppdatera i fortsättningen (Hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0