Nej, jag är inte gravid! Jag har laktos ma...

img_5092 (MMS)

Nej, jag är inte gravid! Jag har laktos mage:( den gör ont, är svullen o det svider. Buhu. Försöker att inte äta mjölk produkter men det går inte. Allt, eller det mesta jag äter o gillar innehåller mjölk produkter. Får byta ut dom dagliga lattarna mot te istället. Hur kul är det då? Får jag gå runt o vara trött istället för ont då. Nu ska jag ta en dusch o sedan krypa ner i sängen bredvid mitt lilla hjärta. Stora hjärtat är på balett på kungliga operan. Syrran hans uppträder där idag. Missade det tyvärr för vi hade ingen barnvakt. Men nästa gång hoppas jag kunna få se henne dansa. Helg imorn än för min del. Ska käka lunch med mina kära vänner o kollegor o sen får vi se vad som händer. Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0