Det är så där sjukt kallt hemma hos oss ig...

Det är så där sjukt kallt hemma hos oss igen Inge kul att sova helt påpälsad på nätterna. Mjukisar, tshirt & strumpor. Katastrof! Vårt ärende gällande vår lägenhet går framåt. Upp i rätten verkar det dom vi ska nu o det tycker jag är så onödigt egentligen. Han kunde bara göra det han har lovat o det som behövs så hade det inte varit något mer med det. Det är så jobbigt o påfrestande att man nästintill bryter ihop. Jag hade inte alls brytt mig på samma sätt om vi inte hade haft M. Stackarn han har var konstant sjuk förra året (o även jag o V). Vi vill inte ha något topp renoverat. Vi vill ha ett säkert, välfungerande, fräscht o helt hem. Är det för mycket begärt? Trött på den här skiten. Ligger i sängen nu o kollat på Glee. Det är ett jul avsnitt känns lite sådär när man väntar på våren o sommaren. Men snart börjar ett nytt avsnitt av Greys!! Ska bli mys att titta o mysa i sängen framför tv:n. Hoppas jag inte somnar. Självklar gjorde jag ju det igår under desperate. Klarade mig till sista reklamen sen var jag däckad, när det bästa hade varit såklart. Men men... Måste bara säga att shit vilken storm det är ute. Låter som om vårt tak ska flyga iväg o fönstrena braka ihop. Kanske är lika bra så man förstår att detta verkligen är seriöst. Nää nu ska jag kolla klart Glee o sen Greys o sen blir det snaaaaaaaaaark! Tidig dag imorn dom vanligt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0