Ett gammalt inlägg som inte gick att posta... skit!

Jag blir tokig av att det inte gått o blogga. Har inte hunnit göra det på jobbet o på min mobil har det inte funkat o hemma har jag inte haft tid! 

Ligger i sängen nu. Har blivit sjuk igen! WTF! Men är återigen på bättringsvägen. Skönt!

Vad har helgen bjudit på? Jo, i lördags så åkte jag till Onsala utanför Göteborg! Var inspelning o ni får jättegärna kolla på programmet på fredag. Kanske mans er mig o det vill ni väl inte missa;) åkte hem till Sthlm senare på eftermiddagen. Meningen att vi skulle komma hem vid kvart i tio men tåget var försenat ett braaa tag. Tackar för bistro o alkohol vid sådana tillfällen. Och även att man kan se melodifestivalen på mobilen. Jag o M (min kollega) skrattade, dansade o sågade dom som var med o deltog. J (min andra kollega) tyckte vi var skittråkiga!

På söndagen låg jag hemma med feber o mådde skit, städade hemma, tvätta o åkte o storhandlade lite på Willys sen gick jag o la mig.......... igen!

V fick lämna M på dagis idag eftersom han var ledig, skönt för mig då jag får lite sovmorgon då:) åkte till jobbet till 8 o har mått skit hela dagen!! Men eftersom jag trivs så bra på jobbet o eftersom jag kommer behöva vabba om M blir sjuk (peppar peppar) så kan jag inte sjuk anmäla mig. Man kan inte tänka på sig själv.

Ska försöka lägga in lite bilder imorn. Nu ska jag kolla Top Model o sen sova!

God natt

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0