Fredag idag och det känns underbart!! Har ...

img_9582 (MMS)

Fredag idag och det känns underbart!! Har varit så himla trött den här veckan så jag känner att helgen kommer i rätt tid. Hatar föresten att åka tunnelbana, det är så trångt, luktar illa, folk trycker upp stora väskor i fejjan på en, någon annan sitter o läser högt ur sin bok o snubbar som kollar på en som att man är en piece of meat, inte okej! Därför är det så mycket skönare att åka pendel då det inte är så mycket folk o bättre ventilation. Idag är det fullt upp hela dagen o jag ser verkligen fram emot hela dagen! Idag klädde jag mig i svart linne o kofta, guldbeige kjol, heltäckande strumpbyxor o lårhöga stövlar. Enligt Juan ser jag ut som en chilensk nyckelpiga......?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ojoj, har det blivit en modeblogg med "dagens outfit" nu också hihiihi

2011-03-18 @ 18:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0