Halva veckan har gått

O det känns skönt. Är så himla trött dom här dagarna o vill bara vara ute i solen helst. Vi var ute på lunchen idag igen o promenareda runt lite, det var jätteskönt men vi sa alla att vi hellre vill sitta i solen med solglajjerna o en latte o bara mysa. Men snart, inte allt för långt kvar.

SLutar snart o då ska jag hämta lillprinsen :) saknar honom så mycket på dagarna o hoppas verkligen att han har det bra på dagis. Han var ju så ledsen i morse när jag lämnade honom.

Igår så började Desperate Housewifes igen! Jag var så glad o lycklig så i första reklamen så somnade jag. Så kul var det! Måste se reprisen på söndag!! Så nu sitter jag o dricker massor med kaffe så att jag kan hålla mig vaken till premiären av Greys Anatomy! Längtar längtar längtar!!

Hörs senare, dags att jobba lite nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0