Jag är helt slut idag! Kändes som om det b...

Jag är helt slut idag! Kändes som om det blev all in igår men det blev det ju absolut inte! Det var riktigt mysigt o roligt igår även fast det blev tidigt! Vi åkte till Farsta idag, var där innan det ens hade öppnat så vi passade på att fika jag o älsklingen. Den lilla älsklingen hade redan somnat på vägen dit. Sen shoppa jag lite. Lägger upp bilder på de senare. Efter det ville vi ta en promenad då M fick springa av sig lite o det tyckte han var helt underbart! Alla som gick förbi prata han med, följde efter o vinkade till! SÃ¥ j•••a underbar unge! Sen när vi kom hem har vi varit lekt en massa, ätit o myst o nu sover prinsen så söt:) o jag ligger bredvid o kollar solsidan sen sova! God natt!


Kommentarer
Postat av: Walle von wullrich

Det vussen hell underbart! Wir musten geduen det igen! Lowe

2011-03-13 @ 20:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0