Ligger i sängen o kollar Big Brother. Det ...

img_6829 (MMS)

Ligger i sängen o kollar Big Brother. Det här är inte okej! Jag har fastnat. Vill bara hänga mig själv. Min tid går nu åt att kolla på BB. Mitt liv blir kortare pga BB. Men jag får skylla mig själv! Jag har gjort mitt val o det är att kolla på BB. Kanske ändrar jag mig men just nu får det bli så här. Lika värdelöst dock. M ligger i sängen med mig o sover. Han har tappat rösten stackarn o fått feber:( så fram med Alvedon, nässpray o hostmedicin. Mammas älskling. Har oxå ont i halsen o känner mig lite hängig men det har jag gjort den senaste veckan. Hade en riktigt underbar dag idag med mina nyfunna vänner o kollegor! Vi käka en massa gott o drack god champange, bara så där, en söndag! Underbart! Allt detta för att fira Hannah. Har lurat henne i veckor om att vi skulle till junibacken med M. Men det blev surpise firande istället:) det blev precis som planerat! Sen blev det lite shopping o fika på det. We just loooooove fiiika:) nu är det nog dags att sova. Upp imorn o förhoppningsvis jobb!


Kommentarer
Postat av: hannah

världens bästa surprice =D

2011-03-28 @ 14:14:19
URL: http://hannahsnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0