Ligger i sängen o kollar på big brother! A...

Ligger i sängen o kollar på big brother! Alltså OMG vad pinsamma folk är. Jag får ont i magen av att titta på detta o på hur folk förstör sitt liv! Katastrof!!! Förr i tiden när BB gick så var jag besatt. Jag spelade in avsnitten o kollade repriser men nu inte en chans att jag slösar mitt liv på detta. Dom har verkligen hittat dom största idioterna o vidrigaste människorna som blivit skapta för denna jord. Gurkan däremot har jag ändrat upfattning om. Han är en riktigt härlig o ödmjuk människa. Men ser ut som en kyckling:) Imorn är det fredag, det ska blir sååå skönt! Har varit sÃ¥ j•••a trött den här veckan. M har kommit in i en dålig cirkel där han gärna vaknar konstant under natten, skriker o sen vägrar sova. Så i veckan har jag varit vaken några timmar per natt. Nu ligger han däckad bredvid mig o jag hoppas, HOPPAS att han sover i natt!! I helgen ska vi boka biljetter för vi ska åka till min mamma o pappa. Saknar dom så sjukt mycket att det gör ont i bland. Jag är väldigt nära min familj o älskar dom väldigt mycket så det är jobbigt att inte ha dom nära mig. Har deras bröllopsfoto ovanför mig vid sängen o varje kväll innan M sover o han pekar på "mormor" o "morfar":) duktigaste är han! God natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0