Lill-lördag

Ååååh, vilket härlig väder det är idag, sol sol sol står på schemat! Det gick jättebra att lämna M idag på dagis. Det blir bara bättre o bättre. Nu får jag vinkar istället för att han bara gråter, känns så mycket bättre :) nu hinner man i tid till jobbet med. Onsdag idag och det är veckans höjdpunkt: Onsdagsmöte. Får vi se vad det bjuder på. Fast imorn får jag nog säga att det är veckans höjdpunkt. Ska på lunch föredrag med StadsMissionen. Ska bli riktigt intressant för det ska handla om barn och ungdomars fattigdom. Det är ju sånt som jag alltid velat jobba med. Får berätta mer imorn om hur det var.

Igår var det ju Hannahs födelsedag, internationella kvinnodagen, semeldagen och pannkaksdagen. Var mycket firandes igår och när jag kom hem sod dessa på bordet :)

                          

Mina älskade pojkar hade köpt dessa vackra blommor till mig, blev överlycklig! Får inte blommor så ofta så när man väl får det så blir man överväldigad!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0