M leker i duschen o tycker att det är så r...

img_7903 (MMS)

M leker i duschen o tycker att det är så roligt. Mamma får inte vara med! Så jag får sitta snällt bredvid o titta:) är helt slut, ont i halsen o vill bara sova sova sova! M vaknade massa i natt med så jag är mer slut än igår. Tror att det är has tändisar som spökar eftersom han har fyra nya som sticker upp. Nån som har förslag på vad man kan göra?? Alla fall tack för att det är fredag o inte vilken freda som helst utan lönefredag! Ska vara sparsam denna månad (allafall försöka) o lägga undan. Vill så gärna åka till varmare bredd grader. Min älskade systeryster o kille är i Thai nu o dom verkar ha det helt underbart! Dom om några har verkligen varit värda en semester! Syrrans kille fick denna resa i 30års present av henne. Hoppas oxå på nåt sånt när jag fyller;) vill gärna åka till Qatar igen. Var så länge sen. Vill visa min lilla familj hur vi levde där. Skön temperatur är det där nu med. Nu ska jag se om jag kan få ut lillfisen ur duschen.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Gumman Lisa L här, gå till Apoteket de ska finnas ngt för tänderna där..fråga dom om råd!! Min lillkille har oxå lite jobbigt med tänderna men än så länge duger de någolunda bra att massera tänderna alt borta med tandborsten eller hålla ngt kallt emot:-) hoppas du hittar ngt som hjälper för Inge kul att gå som en zombi :( kram

2011-03-25 @ 19:06:12
URL: http://sessanz.wordpress.com
Postat av: Emilie

Tack för tipset!:) Det hade jag inte en aning om så det ska jag självklart kolla upp:) hoppas ni mår super! Kram till er!!

2011-03-25 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0