OMG I just found Mr Right!

Halva veckan har gått, idag är det onsdagsmöte, det är höjdpunkten på veckan:)

Fortfarande lite sjuk, har mer ont i halsen idag än igår. Sov med blött hår o eftersom vi har svinkallt o det drar satan från fönstret så ät det väl inte så konstigt att man blir sjuk. Typiskt!

Jobbade över igår o efter jobbet gick jag o Hannah från jobbet på stan, kollade lite i affärer o sen hade vi planerat att vi skulle på bio. Vi såg Love and other drugs! Den var bra, kändes enda in i hjärtat! Det var inte en typisk amerikansk kärleksfilm, den här kändes så äkta, så verklig. Som att dom var kära på riktigt i allt hände i verkligheten. Jag är alla fall kär o har hittat Mr Right (även fast jag har min Mr Right hemma) OMG säger jag bara!

Nu måste jag jobba! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0