Underbara måndag!

Den här helgen har bjudits på massa mys! I fredags var jag hemma med min vän o kollega Hannah o vi köpte pizza, chips, godis o kollade på en film. Hannah hade med sig en film som hette Eat, Love, Pray. Fråga mig inte vad den handlade om för vi snackade oss igenom hela filmen.
På lördagen åkte jag hemifrån vid 9 med M, för V hade jobbat natt o slutade halv 6 på morgonen, drog oss ut mot Finntorp o mötte upp bästa Tessi och Natalie! Åh, vad länge sen det var vi sågs. Men kändes som att det var igår.
Vi promenerade till Sickla och gick runt o handla lite. Jag köpte 3 par skor (två till M & ett par till mig), strumpbyxor. Sen letade jag efter en jacka som jag hitta och blev helt kär i men själv klart fanns det inte i min storlek :( så den ska jag kolla efter idag. Efter det åkte vi hem till T igen o lagade god mat, öppna en flaska vin och bara hade jättemys. Barnens lekte som galningar och när dom äntligen somnade så kunde vi sätta oss ner ta ett glas o kolla på melodifestivalen. Jag tyckte självklart att The Moniker var bäst! Hejade på dom redan från deltävlingen! Grym låt och gör mig sååå glad :)

Sen blev det mys hemma på kvällen, V lagade mat o jag färgade hår. Sen blev det SOLSIDAN, Time Out och Wallander- Prästen. Det som är så roligt med den är att den är inspelad hemma hos några väldigt nära fafmiljevänner, så det känns som "hemma" att titta på den.

Nu är jag på jobbet och idag ska jag träffa Natta <3 vi har inte träffats på huuuur länge som helst så de ska bli jättemysigt att ses. Hon ska få bjuda mig på middag, så det känns lite lyxigt att slippa stå framför spisen idag.

Här kommer lite bilder på sötnosarna från i helgen. Ska försöka lägga upp fler bilder under dagen eller imorn. Nu ska jag nog ta och jobba lite.

Det är måndag och en ny vecka! Känns skönt.

Ha en bra dag.

Mammas lilla älskling som badar <3
Jag <3 min moster
JAG <3 MIN MOSTER

Hur söta är inte dessa två?<3


Kommentarer
Postat av: hannah

maximilian e så söt - man vill nästan äta upp honom hihi ;)

2011-03-07 @ 14:42:21
URL: http://hannahsnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0