Tisdag och regn

God morgon alla! Sitter på jobbet nu, det är väldigt lugnt idag. Grått och regnigt ute. Hösten är verkligen på väg och den är välkommen! Älskar hösten, den är så vacker! Och jag älskar att man äntligen kan "klä på sig" lite. Och då vet man att det inte är långt kvar till vintern, som jag älskar ännu mer. Snö och kyla, Lovely! Vara hemma, tända massa ljus, krypa ner under en filt, kolla en bra rulle och gotta sig i massa gott.

På torsdag ska jag på visning, jag hoppas, hoppas att detta går igenom. Detta är en lägenhet som jag verkligen vill ha! Jag måste flytta nu nu nu, och det är hit jag vill! Perfekt område, nära pendel/tunnelbana, natur, centrum, allt! Och även nära min bästa vän och hennes familj! Håll tummarna för mig, så ska det nog gå vägen!

På fredag är jag ledig, dagis är stängt för planeringsdag (igen!) så då ska jag o lillkillen hitta på nåt kul! Vad vet jag inte än, men nåt ska vi göra. Förslag någon? Hoppas på lite fint väder så att man kan vara ute hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0