Trött lördagsmorgon....

Sitter i soffan och väntar på att mina maskiner ska bli klara i tvättstugan. Var inte meningen att jag skulle tvätta idag eftersom jag är barnfri och tänkte sova ut. Men ändå så ringde min klocka kl 06.30 i morse och kunde då inte somna om. Tänkte att då är det lika bra att hitta på nåt så då gick jag ner i tvättstugan som öppnade sju. Skönt att få allt gjort på morgonen så man är ledig resten av dagen. Men en fråga! När kan man börja dammsuga på en lördagsmorgon? Det klir i mina fingrar och blir lite smått galen att jag inte kan göra det nu nu nu.

Tänkte mig faktiskt ut på en PW sen innan frukost. Måste passa på att njuta av solen och av ensamheten.

Ikväll firar vi Tessi som fyllde år förra veckan, kul ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0