Sjuk

Första jobbdagen igår och det kändes bra. M är tillbaka på dagis och var överlycklig för det. Snart börjar han på sitt nya dagis och det känns bra. Jag längtar lite. Då är det meningen att det ska bli varannan vecka. M behöver det. Vad han saknar sin pappa. Helgen var ett bra avslut på semestern. På fredagen var jag hemma med mamma och pappa och M, grillade och bara tog det lugnt. Vi hade varit ute på Djurgården hela dagen för det var besiktning av båtar och ceremoni för Roslagsloppet som fyllde 50-år. Eftersom vi trodde det skulle vara kallt och regnigt hade vi klätt oss ordentligt. Det var så kvavt att vi visste knappt va vi skulle göra. På lördagen skulle M till sin pappa. Vi var ute och cyklade på dagen men grannen och hennes dotter, lekte och åkte till Farsta med Natta för att bada. När M åkt åkte vi hem för att göra oss i ordning för kvällen. Vi skulle hem till Linda för middag och drinkar. Vi hade riktigt roligt hemma och drog sen till Sveavägen för att kolla Cruisingen och avslutade på anchor. Var en väldigt bra kväll/natt! Nu är jag snart hemma. Fick gå hem från jobbet för att jag inte mådde bra. Ont i halsen, öronen och mådde illa så det var lika bra att gå hem och krya på sig. Kände mig dålig redan igår. Kul! En dag på jobbet klarade jag. Krya på mig!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1060663/images/2012/pic_502102edddf2b30fba000118.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0